Wordless Wednesday : Kicap Cap Kipas Udang

Wordless Wednesday : Kicap Cap Kipas Udang

 

Dah macam botol minyak masak plak.
1.9 liter.
Harga dalam RM23.00

Perghh ini sebulan ke setahun punya stok kicap ni??😅

Nota Jemari: Korang punya kicap saiz camne?

Post a Comment

27 Comments

  1. Perghhh..stok sebulan ke ni KakRet? betul betul penggemar kicap sejati. Saya guna saiz 500ml.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha ni kwn k ret punya.. Tergelak tgk dia beli botol kicap ni.. Mmg setahun punya stok ni 🤣🤣

      Delete
    2. Senang beli besar terus kalau pencinta kicap. Besar lagi murah sikit tak

      Delete
    3. Betul, Fiza. Kalau memang suka consume kicap, beli botor besar begini berbaloi sebab lagi murah. Tapi kalau tak guna kicap sangat, guna botol biasa je... Kalau tak jenuh nak habiskan 😂

      Delete
  2. Saya guna botol besar biasa itu. Itupun lambat habis. Eh tapi kitorang ada banyak kicap. Kicap manis dan manis. Kira adillah lawan botol besar itu. Haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sama la k ret pun guna yg saiz biasa je.. Itupun jenuh gak nk ngabihkan sebotol hehe

      Delete
  3. Oooo ni laaa kicap yang setelah duduk dalam PKP kan, jadi gebu ko hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaha kann lama no pkp terus jd montel btolnya 🤣🤣

      Delete
  4. PC beli botol besar yang biasa tu kak. Macam ni boleh tahan lama ni kak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan, klu besar camni mmg konpom setahun bole tahan ni..
      terpaksa la buat lauk kicap memanjang hahha

      Delete
  5. mak aiii...besarnya botol..tu nak guna berapa lama tu...SA nyer stended botol yang paling besar tu je...

    ReplyDelete
  6. Tudiaaa.... boleh geng ngan husband As la... makan nasi kena ada kicap...

    ReplyDelete
  7. Belum jumpa lagi saiz begini. Mungkin lama sangat tak pi kedai sebab suami saja yang keluar beli. Ni kicap wajib ada di dapur hehehehee. Kalau saiz begini memang 2-3 bulan juga baru habis!

    ReplyDelete
  8. Ni stok untuk 6 bulan ni hahahaha. Saya biasa beli yang botol kicap size besar tapi bukan sebesar ni lah hahahaha. Itu pun makan bulan bulan jugak nak habis hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ekceli k ret pun x jumpa lagi saiz kicap besar camni..
      Ini pun kebetulan member yg beli, tu dia share gmbr ...
      besar gila oiii..jenuh gak nk perabihkan hahah

      Delete
  9. kita beli kicap jalen 2 liter dlm rm 13++...sbb kt umh mmg hantu kicap so senang beli yg size botol besar trus lagi jimat

    ReplyDelete
  10. mak aih...botol kicap pun boleh mengembang ya... saya team kicak Jalen

    ReplyDelete
  11. Wow. Besor betul ni. Rumah naniey saiz biasa biasa je..

    ReplyDelete
  12. Hihihi saya pun beli kicap saiz begini, Kak Ret sejak mula PKP dulu-dulu. Tapi, saya guna kicap Jalen. Orang rumah ni hantu kicap jadi stok kicap memang sentiasa kena ada. Satu botol ni tahanlah berbulan-bulan 😆

    ReplyDelete
  13. Ni saiz orang bukak restoran. Hihi

    ReplyDelete
  14. Hahahahah besaaaar nya itu botol yaa :D. Tak pernah beli sebesar itu kak, soalnya tak banyak yg suka kecap juga di rumah nih. Makanya kecap hanya dipakai sedikit untuk menu tertentu :D. Jadi botol kecil, dah cukup laaah :D

    ReplyDelete
  15. sy selalu beli yang sederhana jaa. tuu pon untuk 2 bulan..hahaha

    ReplyDelete
  16. besar nih..lama boleh pakai kak ret..shida pula suka kicap cap jalen ^_^

    ReplyDelete
  17. Yaaa.. dah membesorrr.. tergelak saya masa nampak kat kedai harituuuu.. Hahahaha.. Bagi sumbangan ni elok.. tahan setahun dorg makan.. kalau jenis kuat makan kicap.. baguslah try beli ni.. Hihii

    ReplyDelete
  18. besarnya saiz kicap ni. bleh tahan setahun nmpknya..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com