BILA UYUM BELAJAR TAPI......

BILA UYUM BELAJAR TAPI......

Kita ajar dia, dia leh main-main plak tak fokus!
Kalau sekali dua ok lagi, tapi kalau setiap kali time belajar, dia tak serius, ermm memang boleh jadi singa dibuatnya hahahha πŸ˜†




Hahaha sampai terkejut-kejut kena jerkah ngan MAMA!! 

Budak-budak kat rumah korang camne plak ye belajar nya?
Main-main juga macam Uyum ke? πŸ˜…

Nota Jemari: Bila MAMA mengajar, nina memang x tolong ye , Uyum oii hahaha nasib la😜

Post a Comment

32 Comments

  1. Daya tumpuan pendek. Banyak betul gangguan.

    ReplyDelete
  2. Bertabahlah MAMA uyyummm HAHAHAHA, tapi biasalah kan budak budak kan kak ret, anak sedara saya punn, sibukkk nak makan je, pensel tak nak pegang, sibuk pegang makanan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahha betul hotak tu asyik pk nak main aje!!
      tak main nak makan hahaha..

      dia x leh nak concentrate sangat... jenuh kita cakap A, dia ckp B :D

      Delete
  3. Uyummm.. Moga berjaya dalam pelajaran ye dik.... Hohoo... Mencabar la zaman sekarang.. hmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu,,, tu belum lagi kelas abg2 dia....
      mmg mencabar jiwa mak nya hahaha

      Delete
  4. kesabaran kena tinggi dgn. budak2 ni
    hz hee tp akak dgn ank org ok dgn ank. sendiri tak. boleh nk mengajar, sb takut jd tiger

    ReplyDelete
  5. heheh..kena bertabah sangat ni. Dia bajet dia senyum comel tak kena marah.

    ReplyDelete
  6. kalau dengan anak- anak kecik memang kena bertabah je...hehehe...SA x merasa mcm ni..sebab sebelum ni duk KL kan..tau2 kakak Dania dah remaja je..x membesar depan mata..jumpa pun hujung minggu...seronok kalau budak2 kecik ada kat rumah

    ReplyDelete
  7. Samalah.... Firdaus pun macam tu jugak. Belajar sambil bermain...eh main sambil belajar. Kerja memanglah tak siap.Sesekali perlu dijerkah hahaaha keluar segala harimau singa betina!

    ReplyDelete
  8. Rajin uyum buat kerja sekolah..

    ReplyDelete
  9. Mmg mencabar PdPR ni, Mama dah jadi singa kat rumah πŸ˜…

    ReplyDelete
  10. Adoi, nasib baik kita takde anak pdpr dan tak ada anak murid dah utk kelas online

    ReplyDelete
  11. Haha. Video laat tu paling kelakar. Senget-senget kepala ye

    ReplyDelete
  12. anak sy yg umur 6 thn tu kejap je ikuti PdPR. Mujurlah lps tu cikgu dia buat tusyen d umah..jd sy hantar ke sana aje.

    ReplyDelete
  13. Hahahahah comel! Memang jadi cmtuu.. mama nya yang jadi singa jaaa

    ReplyDelete
  14. mesti terhibur je sepanjang masa mengajar budak cute ni hehehe

    ReplyDelete
  15. hhahhahahah comel....mesti tak jadi nak jd singa...

    ReplyDelete
  16. Pdpr kembali lagi. Tentu mak-mak ada yang berazam kali ni nak ajar anak tak marah-marah. Nak cool je.

    ReplyDelete
  17. hahahahaaa, kelakar la. Pangai!!!
    tapi mmg mencabar la, tiga orang tiga perangai. bila google meet, sempat je tukar tune main games. geram ja.

    ReplyDelete
  18. Uyum tetap comel di mata aunty Farrah hehehe
    Moga MAMA dan Kak Ret yang jadi tutor Uyum sentiasa tabah :)

    ReplyDelete
  19. haha. uyum susah nak fokus kot tu.

    ReplyDelete
  20. baguslah kak ret rekod,nnt besaq bg dia tgk balik heheee

    ReplyDelete
  21. Normal tu kakret πŸ˜‚πŸ˜‚ menulis seminit pastu cakap nk minum air lah nak makan rotilah lapar.. itu yg ibu ckp kalau kt sekolah ada x sambil buat keja sambil mkn? Tau pulak ckp xde tp gelak2 je tetap nk mkn 🀦‍♀️

    ReplyDelete
  22. alahai uyum yg comel.
    senyum nyer tu memang buat hati aida lembut la kalu ajar dia.
    lemah hati kita hi hi hi hi...
    rasa nak cium aje uyum ni tau. cute!

    ReplyDelete
  23. Lupa bagitau. Hadiah dah sampai. Tq so much

    ReplyDelete
  24. Bertabahlah.. Mencabar PDPR ni. Respek kat semua yang involve dengan PDPR.

    ReplyDelete
  25. Hahaha.. memang kena bertabah ajar anak-anak ini..
    Anak Sha, Imani pun problem.. Jenuh juga nak suruh dia fokus.. hahaha..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com