Wordless Wednesday : Road Block Di Mana Mana

Wordless Wednesday : Road Block Di Mana Mana


Nota Jemari: Depan rumah pun boleh buat road block kan?!😂

Post a Comment

17 Comments

  1. SJR..dulu di jalan utama je, sekrg ni jln kecik pun ada...huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la kan.. Mana2 pun mesti jumpa diorg ni kan 😂

      Delete
  2. Memang tidak boleh keluar.

    ReplyDelete
  3. Wah..pemandangan cantik ni..rugi la SA xde situ...hahahaha...

    ReplyDelete
  4. dah lama tak keluar rumah nih
    tak tau roadbload ada dekat mana dah
    hahaha

    ReplyDelete
  5. Kalau dekat rumah saya ni kak ret, dekat roundabout pun adooo. Kereta tengah pusing roundabout, terus kena berhenti dekat tengah tengah tuu sebab ada SJR huhuhu.

    ReplyDelete
  6. Dimana mana sungguh ni..Tak dapat kemana mana lah jawabnya

    ReplyDelete
  7. Bertabah lah.. sampai bulan 9 pun belum tentu kes turun selagi kilang tak tutup

    ReplyDelete
  8. Hadoi.. Nak keluar rumah pun takut. Mari mereput

    ReplyDelete
  9. Banyak betul ni.hahahah kat sini roadblock ikot mood . Kadang2 ada kadang xde 😆

    ReplyDelete
  10. Kita duduk diam-diam dalam rumah jelah jawabnya...

    ReplyDelete
  11. duduk dekat rumah je la jawabnya ya.

    ReplyDelete
  12. lagi banyak lagi bagus. biar kena soal yang tak de keperluan untuk keluar tu.. kat kawasan naniey ni ada kat Duke tu je masa keluar g klinik hari tu..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com