DURIAN DARI HULU LANGAT - Ako Tetap Ako

DURIAN DARI HULU LANGAT

 

Alhamdulilah dapat gak makan doyan.
Walau bukan musang king, jadi laa kan.
Yang ni kami beli doyan kawen je.
Manis sungguh, isi pun tebal.
Sangat puas hati.

RM25 sekilo, boleh la kan.
Kebetulan ada member nak masuk KL dari Langat, so dia collect la order ramai-ramai sekali.


Dapat kat dia ni, memang sebekas dia sorang je hadap hahha...
Alhamdulilah takde la kempunan dah..

Nota Jemari: Ada banyak lagi bekas tu, bole la buat pengat doyan kan... slurpp

14 comments:

  1. Alhamdulillah
    Buah durian dah mula gugur sekarang.
    Tak lama lagi turunlah sikit harganya.

    ReplyDelete
  2. Sabarlah duhai hati... menanti tibanya musim durian di Borneo pula!

    ReplyDelete
  3. Saya dah beli 3 kali rasanya musim durian kali ini. Tadi pun singgah rumah mak, ada durian, makan lagi..

    ReplyDelete
  4. Amboi Uyum sedapnya. Menikmati betul dia

    ReplyDelete
  5. Amboii uyyummm, sedapp sangat tuu duyannn sekali hadap terus 😂

    ReplyDelete
  6. Amboi..kenapa sana sini tnjuk durian..sudah teringin pulakk mana nk cari hahaa ^_^

    ReplyDelete
  7. baru lepas makan jap tadi.tapi durian kampung jelah!!hi3😁

    ReplyDelete
  8. wahhh sedapnya durian. lama x mkn. xtau dkt kk ada ke x skang

    ReplyDelete
  9. Uyum makan tak ajak ek.. Tak kisah durian apa, janji durian janji sedap sudah.

    ReplyDelete
  10. Sekarang musim durian kan berlambak benor tepi jalan org jual hee. nanti nak beli nampak sedap la pulak hee

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.