WORDLESS WEDNESDAY: BILA UYUM KENA BELAJAR - Ako Tetap Ako

WORDLESS WEDNESDAY: BILA UYUM KENA BELAJAR

 

Uyum dah lama tak gi sekolah.
Jadi MAMA paksa UYUM belajar sendiri kat rumah.
Bila UYUM kena belajar dengan MAMA😁
Jadi bertabah la ye!!

psstt MAMA lagi garang dari NINA tau 😜

Nota Jemari: UYUM redho je ...

25 comments:

  1. hehe omeeyyy je muka redhooo tu :)

    ReplyDelete
  2. muka pasrah je bila kena paksa buat kerja sekolah..haha

    ReplyDelete
  3. Harap Uyum tidak serik belajar.

    ReplyDelete
  4. mama saya garang kata uyum hehe

    ReplyDelete
  5. Dalam hati Uyum.. ''Uyum nak belajar dengan Nina..dengan Nina..''

    ReplyDelete
  6. Bertabahlah duhai Uyum....

    P.S. Tahniah kerana anda terpilih sebagai salah seorang pemenang 'Abam Kie Birthday Giveaway'! Untuk maklumat lanjut sila klik link di bawah. Terima kasih dan harap maklum.

    http://www.zukidin.com/2021/06/keputusan-happy-birthday-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  7. Tak menahan aunty tengok muka Uyum, hahahaha

    ReplyDelete
  8. Lain macam serius uyum punya muka. Betul punya garang tenaga pengajarnya.m hihi

    ReplyDelete
  9. seriusnya Uyum..takpe, lepas belajar, boleh main..

    ReplyDelete
  10. Betabahla Uyum oiii. Hehehe... Comel je muka Uyum. Seriau belajar dengan cikgunya. Ekekeke...

    ReplyDelete
  11. cute betul dia la..rasa nak tarik- tarik pipi...

    ReplyDelete
  12. Hahahaha mcm trpaksa ja uyum tuu 😂

    ReplyDelete
  13. Boring aje bila emak sendiri jadi cikgu

    ReplyDelete
  14. Muka redhoooo sangat tu kena belajar hahahaha :D

    ReplyDelete
  15. Selalunya dlm kalangan mommy2 laa akan menyinga

    ReplyDelete
  16. ambiklah video uyum belajor kak ret... hihihi

    ReplyDelete
  17. Alamak Uyum..cuti sekolah pun kena belajar ye. Tapi tulah nak suruh Nina bawak berjalan pun tak boleh. Belajar rajin-rajin ye

    ReplyDelete
  18. Amboi amboi... tekunnya dia :)

    ReplyDelete
  19. halah.. halah.. comellah uyum dengan muka macam tu..
    Sama macam anak Sha je..

    ReplyDelete
  20. comel betullah si uyum ni. rasa nak tarik je pipinya! kalau mama dia tak kisahlah >_<

    ReplyDelete
  21. Mama kena garanglah kalau tak pelajar tak takut hehehe

    ReplyDelete
  22. Muka redha Uyum bila kena belajar. opkos lah MAMA lagi garang :)

    ReplyDelete
  23. Hahahha so cute muka belajar. itu rela ke idak tu hehe comelnya

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com

Powered by Blogger.