HADIAH MENANG CONTEST RAYA DARI SYU DERIS

HADIAH MENANG CONTEST RAYA DARI SYU DERIS

 

Ni gara-gara join contest raya dari Syu deris syawal aritu.
Alhamdulilah tersenarai antara yang bertuah untuk mendapat hadiah dari beliau.
Macam biasa la kan, lain yang ditunggu, lain yang tiba.😁

Tengkiu Syu!!
Memula buka tengok ingatkan kain ela tau ehhe sebab lawo benar coraknya.
Tapi terpikir balik eh macam nipis, ooo maybe syu bagi 2 meter je kot untuk buat blouse ke kan hahah 😅

Bila buka laaa baru tau, rupanya Syu bagi macam kain batik gitu.
Hahha pape tengkiu so much Syu...

Nota Jemari: Alhamdulilah tambah koleksi kain batik la gitu kan hahaa...

Post a Comment

17 Comments

  1. Replies
    1. tu laaa ingat kain ela mula nya ehehhe sbb cantek sgt :D

      Delete
  2. Alhamdulillah rezeki kak ret, cantikkkkk!
    Tahniahhhh kak ret :D

    ReplyDelete
  3. Alahmdulillah tahniah kak ret! AO pun baru dapat jugak tadi. balik kerja nampak ada barang, terus happy! heheheh

    ReplyDelete
  4. Tahniah..kak ret..shida masih menunggu hehee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar tau K.Shida
      Mungkin abam JnT hantor yang jejaoh dulu 😁.

      Delete
  5. Lawo la sikit kalau pakai dalam rumah.Selalu kain batik warna merah cokolat hitam jer.Dapat corak cenggini boleh lah fefilin hawai sikit.Ki3😁

    ReplyDelete
  6. Comel kain batiknya corak moden. Rezeki kak Ret.

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah rezeki.. Tahniah ya!

    ReplyDelete
  8. Lain corak kain batiknya.

    ReplyDelete
  9. cantik corak dia. tahniah kak ret.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah. Tahniah KakRet. Hadiah datang lagi. Cantik corak kain tu. Boleh buat kain pakai dengan blouse nanti :)

    ReplyDelete
  11. Cantik warna kainnya :) sesuai la nak buat apa apa. hee

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: anakomak6@gmail.com